MSN goni Google
- Magdalena Górak,
- 30.03.2005, godz. 09:26
Internauci przekonują się do wyszukiwarki MSN. Według badań Nielsen/NetRatings korzysta z niej już 14,2% internautów wyszukujących informacje w sieci. Udział giganta Google spada.
Zmiany nie są duże. W styczniu z MSN korzystało 12,8% wyszukujących internautów, w lutym 14,2%. Z Googli zaś 47,1% w styczniu, a miesiąc później 45,9%. Udział wyszukiwarki Yahoo praktycznie się nie zmienia.
Wyszukiwarka MSN search została oficjalnie zaprezentowana w lutym tego roku, czemu towarzyszyła kampania reklamowa szacowana na 150 mln USD. Reklamowe spoty były emitowane w czasie oskarowej gali oraz wręczania nagród Grammy. Również w samym internecie pojawiały się reklamy MSN search.
Jak podaje Adweek.com, dane z badania Nielsen/NetRatings kłócą się z wynikami przedstawionymi przez ComScore Media Metrix. Firma ta podaje, że udział wyszukiwarki MSN pozostaje na niezmiennym poziomie 16%.