Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

DPDgroup chce dotrzeć do 80 milionów e-nabywców

DPD rozpoczęło obejmującą 22 kraje kampanię, której celem jest zdobycie ok. 80 milionów nabywców online. W jaki sposób chce tego dokonać?

Jest to druga ogólnoeuropejska kampania DPDgroup - pierwsza odbyła się w ubiegłym roku, a jej hasłem przewodnim było hasło „Prawo dostawy”. Kampania jest prowadzona w mediach cyfrowych w następujących krajach: Austria, Belgia, Chorwacja, Czechy, Estonia, Francja, Niemcy, Węgry, Irlandia, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwajcaria, Holandia i Wielka Brytania. Składa się na nią kilka humorystycznych filmów, których bohaterami są konsumenci korzystający z zakupów online. W każdym kraju zostały umieszczone na lokalnym kanale DPD na YouTube, a tu jeden z filmików dla Polski.

Wybór takiej formy promocji został poprzedzony badaniem Barometr e-shopper 2018. Jak z niego wynika, postawienie na B2C - czyli poinformowanie nabywcy, kto dostarczy jego zakupy online - może zwiększyć ilość chętnych do zakupu o 16%. Każdy z filmików został nakręcony lokalnie, przystosowany do warunków danego kraju oraz w jego języku. DPDgroup zwiększa swoją obecność na rynku e-commerce - firma bierze udział we wszystkich ważnych wydarzeniach w kraju i zagranicą, w tym w World Retail Congress. W Polsce jest partnerem Targów e-handlu, czyli najważniejszej imprezy targowej dla e-commerce. Wspiera także startupy, aby ułatwić życie swoim klientom. Są one oczywiście ściśle związane z profilem działalności firmy, czyli działalnością kurierską.