B2B w stronę e-reklamy
- Anna Meller,
- 17.12.2003, godz. 11:30
Firmy z sektora B2B chcą zwiększyć swoje wydatki na reklamę internetową w 2004 roku – wynika z badań przeprowadzonych przez Patrick Marketing Group. Najbardziej zainteresowane są umieszczeniem ogłoszeń w formie płatnych odnośników.
Wyniki badania opublikował E-Marketer. Okazuje się, że firmy czują coraz większą potrzebę reklamowania swoich ofert online. Ankietowani podkreślili, że w nadchodzącym roku zwiększą budżety na promocję online o ok. 40%.
Prawie połowa badanych zaznaczyła, że internetowy marketing ma dla nich kluczowe znaczenie. 24% firm wskazało, że dopiero zaczęło dostrzegać potencjał Internetu i zamierza skorzystać z internetowego marketingu w przyszłości. Jedynie jedna piąta ankietowanych przyznała, że nie jest zainteresowana reklamą online.
Za najbardziej atrakcyjną formę marketingową firmy wskazały płatne odnośniki. 35% badanych stwierdziło, że jest zainteresowanych taką formą e-reklamy i najprawdopodobniej właśnie taką kampanię wykupi w 2004 roku.