Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

55 mln zł na internet w I półroczu

Według raportu CR Media, wydatki na reklamę internetową wzrosły z poziomu 38,5 mln zł w I półroczu 2004 roku do 55 mln zł w I półroczu bieżącego roku. Internet jest najdynamiczniej rosnącym medium reklamowym już od kilku lat.

Od I półrocza ubiegłego roku wzrost nakładów na internet wyniósł 43%. W konsekwencji rośnie udział reklamy internetowej w torcie reklamowym. W 2000 roku jedynie 0,3% wydatków na reklamę trafiało do internetu, obecnie udział reklamy internetowej w budżetach reklamowych przekroczył 2%.

Według prognoz CR Media w tym roku na reklamy online może zostać przeznaczonych 115-120 mln złotych. Przypomnijmy, że w ubiegłym roku było to około 87 mln.

Kolejne branże chcą zaistnieć w internecie. Należą do nich media (jak TVP, Discovery Chanel), firmy kosmetyczne (jak Eris czy Avon) oraz miejscowości i regiony, które promują się w Internecie (jak Kraków, Dania czy Turcja).