adSTANDARD 2014

Raport konferencyjny powstał w wyniku wielu spotkań i konsultacji z Radą programową konferencji adSTANDARD 2014. Jego podstawę stanowią najnowsze informacje o stanie polskiego rynku reklamy z uwzględnieniem porównań do osiągnięć i trendów światowych. Zgodnie z hasłem wydarzenia z 5 i 6 marca: „Definiujemy przyszłość”, staramy się w taki sposób podejść do analizy obecnych uwarunkowań aby doradzić w zakresie planowania działań reklamowych w wielu różnych branżach i segmentach rynku. Większość opisów tematów znajdziesz na adSTANDARD.pl natomiast poniżej kilka przykładów, najciekawszych opracowań:
- Reklama w świecie gier MMO,
- Dlaczego ciężko zmierzyć mobile, czy wpłynie to na rozwój wykorzystania w marketingu i w jaki sposób,
- Więcej dziennikarstwa ale mniej faktów, czego oczekuje odbiorca treści „native” ,
- Negatywne żniwo zjawiska „cluster”, internet bez wiedzy,
- RTB rozpowszechniła się do niewyobrażalnie dużych rozmiarów od zera w mgnieniu oka, czy było warto?
- Quo vadis homo digitalus?
- Rozwija się świat cyfrowych mediów i gadżetów ale jak to wpływa na człowieka?