Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

adSTANDARD 2014

Raport konferencyjny powstał w wyniku wielu spotkań i konsultacji z Radą programową konferencji adSTANDARD 2014. Jego podstawę stanowią najnowsze informacje o stanie polskiego rynku reklamy z uwzględnieniem porównań do osiągnięć i trendów światowych. Zgodnie z hasłem wydarzenia z 5 i 6 marca: „Definiujemy przyszłość”, staramy się w taki sposób podejść do analizy obecnych uwarunkowań aby doradzić w zakresie planowania działań reklamowych w wielu różnych branżach i segmentach rynku. Większość opisów tematów znajdziesz na adSTANDARD.pl natomiast poniżej kilka przykładów, najciekawszych opracowań:

  • Reklama w świecie gier MMO,
  • Dlaczego ciężko zmierzyć mobile, czy wpłynie to na rozwój wykorzystania w marketingu i w jaki sposób,
  • Więcej dziennikarstwa ale mniej faktów, czego oczekuje odbiorca treści „native” ,
  • Negatywne żniwo zjawiska „cluster”, internet bez wiedzy,
  • RTB rozpowszechniła się do niewyobrażalnie dużych rozmiarów od zera w mgnieniu oka, czy było warto?
  • Quo vadis homo digitalus?
  • Rozwija się świat cyfrowych mediów i gadżetów ale jak to wpływa na człowieka?

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.