adSTANDARD 2014

Raport konferencyjny powstał w wyniku wielu spotkań i konsultacji z Radą programową konferencji adSTANDARD 2014. Jego podstawę stanowią najnowsze informacje o stanie polskiego rynku reklamy z uwzględnieniem porównań do osiągnięć i trendów światowych. Zgodnie z hasłem wydarzenia z 5 i 6 marca: „Definiujemy przyszłość”, staramy się w taki sposób podejść do analizy obecnych uwarunkowań aby doradzić w zakresie planowania działań reklamowych w wielu różnych branżach i segmentach rynku. Większość opisów tematów znajdziesz na adSTANDARD.pl natomiast poniżej kilka przykładów, najciekawszych opracowań:

  • Reklama w świecie gier MMO,
  • Dlaczego ciężko zmierzyć mobile, czy wpłynie to na rozwój wykorzystania w marketingu i w jaki sposób,
  • Więcej dziennikarstwa ale mniej faktów, czego oczekuje odbiorca treści „native” ,
  • Negatywne żniwo zjawiska „cluster”, internet bez wiedzy,
  • RTB rozpowszechniła się do niewyobrażalnie dużych rozmiarów od zera w mgnieniu oka, czy było warto?
  • Quo vadis homo digitalus?
  • Rozwija się świat cyfrowych mediów i gadżetów ale jak to wpływa na człowieka?

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.