5 mitów na temat pracy w social media
-
- 24.10.2013, godz. 13:45
Osoba zajmująca się profilem firmy w serwisach społecznościowych często jest nazywana “social media ninja”. Taki hipotetyczny ktoś sam w pojedynkę zarządza profilem marki, wykręca świetne wyniki pod względem zaangażowania fanów i obserwujących firmę osób, a to wszystko w trakcie przerwy na kawę.

Autor: Justyna Dzieduszycka-Jędrach
W rzeczywistości jednak za profile marek często odpowiada cały sztab ludzi przygotowujący wspólnie spójną kampanię. Mimo to wokół tego zajęcia powstało kilka ciekawych mitów.
1.Cały czas siedzisz na Facebooku i nic nie robisz

BŁĄD: większość dnia pracy Community Managera polega na przewalaniu maili jak śniegu szuflą!
2.Cały czas siedzisz na Facebooku i nigdy nie masz wolnego

BŁĄD: wystarczy wyłączyć telefon. (Jeśli ktoś potrafi!)
3.Zmieniasz świat jednym tweetem

BŁĄD: nawet jeśli jesteś mistrzem Real Time Marketingu zacytuje Cię głównie branża.
4.Piszesz na temat kotów

BŁĄD: kocie wpisy stanowią tylko procent Twojej codziennej twórczości.
5.Jesteś młody

BŁĄD: social media to wbrew pozorom nie zabawka, a oddanie wielkiego profilu w ręce stażysty może skończyć się poważnym kryzysem dla marki. Jak donoszą Social Bakers większością fanpage’y dowodzą panowie po 30.
PS. Jako, że wiadomo, że w social mediach wszystko jest „za darmo” i „nie ma praw autorskich”, wszystkie ilustracje – źródło: wyszukiwanie Google.
Serdecznie zapraszamy na konferencję SocialMediaStandard. Sprawdź sczególy na http://www.internetstandard.pl/socialmediastandard/