Jak wykorzystać pozytywne doświadczenia Klientów do budowania długoterminowej konwersji?
Zapraszamy na dwa dni warsztatów wypełnionych przykładami i ćwiczeniami z zakresu budowania pozytywnych doświadczeń Klientów w online. Przedyskutujemy główne grzechy w online, standardy obsługi Klienta i dlaczego satysfakcja Klienta z dobrze rozpatrzonej reklamacji jest wyższa niż Klienta zadowolonego, ale bez reklamacji. Pokażemy podróż Klienta online, która tylko z pozoru zaczyna się na stronie www i na niej kończy. Zaprezentujemy jak wykorzystać wirtualną i materialną sieć punktów styku marki z Klientem, kiedy efekty WOW mają sens i czy to wszystko przekłada się na wyniki biznesowe.
Szczególnie polecamy udział w warsztatach osobom odpowiedzialnym za:
Po zakończeniu warsztatów będziesz umiał:
Prowadzące:
Marta Łukawska-Daruk,
Customer Experience Expert, CustomerMatters
Agata Szczepańska-Jochemczyk,
Customer Experience Expert, CustomerMatters
Maksymalna liczba uczestników: 20
RejestracjaZarezerwuj miejsce już dzisiaj
Rejestracja uczestników, Poranna kawa
Zapoznajmy się ................... .............................. ............. .............. ............. ............ .........
Doświadczenia Klienta – czy to ważne i czy „konwertuje”
Przerwa kawowa
Customer Experience Management - wprowadzenie
Przerwa obiadowa
Podróż Klienta
Przerwa kawowa
Podróż Klienta cd.
Poranna kawa
Multichannel a Omnichannel ....................... ......... .............................. ........... ...............
Główne grzechy e-commerce z perspektywy Klienta - warsztat.................... .........
Poranna kawa
Zarządzaj reklamacjami..................... ................. ....................... ................... ...............
Przerwa obiadowa
Narzędzia Customer Experience..... ......... ........... ....................... ............ ........... .........
Przerwa kawowa
Programy sponsorskie oraz reklama
Adam Sobczyk
tel: 22 32 17 881
tel. komórkowy: 662 287 881
[email protected]
Organizacja konferencji i rejestracja uczestników
Renata Grabowiec
tel: 22 32 17 744
tel. komórkowy: 662 287 744
[email protected]
Dyrektor konferencji Business Media
Sebastian Watras
tel: 22 32 17 730
tel. komórkowy: 662 287 730
[email protected]
Wydawca internetSTANDARD
Jerzy Michalski
tel: 22 32 17 922
tel. komórkowy: 602 110 333
[email protected]
© Copyright 2023 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800