Rejestracja uczestników - poranna kawa i herbata
Usability, czyli wygoda użycia
Dlaczego niektóre strony nas irytują, a inne są łatwe w obsłudze? Jakie konkretne kryteria muszą spełnić, żeby były intuicyjne?
Badania usability dla e-commerce
Jak mierzyć zachowania użytkowników z wykorzystaniem Google Analytics, narzędzi do rejestracji kliknięć i nagrywarek sesji (Mouseflow, CrazyEgg, Fullstory i innych) do ilościowej analizy danych?
Przerwa kawowa
Najczęściej popełniane błędy w UX ścieżki zakupowej
Najczęściej popełniane błędy na stronach głównych, kartach kategorii, wynikach wyszukiwania oraz kartach produktów w sklepach internetowych
Dobre praktyki w opracowaniu formularzy
Co irytuje użytkowników podczas wypełniania formularzy? Jak podnieść konwersję?
Jak przygotowywać krótkie formularze leadowe, jak optymalizować formularze rejestracji kont użytkowników, formularze check-out’u.
Lunch
Testowanie sklepu internetowego z klientami w praktyce
Case study: testy ścieżki zakupowej sklepu wybranego przez uczestników szkolenia
Przerwa kawowa
Case study ciąg dalszy
Podsumowanie szkolenia, wręczenie certyfikatów
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800