adSTANDARD 2014 (5-6 marca) - Zaproszenie

http://www.internetstandard.pl/adstandard nasze zaproszenie kierujemy do: Członków zarządów ds. marketingu i sprzedaży, Brand managerów, Specjalistów do spraw marketingu, ecommerce i PR, osób odpowiedzialnych za budżety marketingowe i reklamowe reklamę, przedstawicieli agencji interaktywnych i domów mediowych, media planerów i sprzedawców interaktywnych kampanii reklamowych. ADSTANDARD TO KONFERENCJA O REKLAMIE Zachodzi mnóstwo dynamicznych zmian, mechanizmy, które działały jeszcze rok temu, dziś często tylko drenują nasz budżet. I odwrotnie. Są narzędzia, które przez ostatni rok bardzo się rozwinęły. Dlatego MAMY O CZYM ROZMAWIAĆ! Być może tak właśnie jest z Instagramem, o którym wielu marketerów wie tylko tyle, że jest. Pokolenie dzisiejszych 20,30 i 40 latków nie wyobraża sobie życia bez Facebooka. Zapytajcie przeciętnego 10 latka czy podziela Wasz entuzjazm. Dowiecie się wtedy CZYM DLA WCZESNYCH NASTOLATKÓW JEST FACEBOOK. Portalem społecznościowym, czy „passe stroną" z której korzystają ich rodzice? Temat nastolatków jest ciekawy, ale poruszymy też inne interesujące kwestie. Czy wiecie ile ruchu w internecie to FAKE TRAFFIC? mówi się, że to już prawie 20%. Co to oznacza dla Was jeśli wydajecie pieniądze na reklamę? Co to oznacza dla Was jeśli żyjecie z pieniędzy wydawanych na reklamę? Sprawę dodatkowo komplikuje nasilające się zjawisko ŚLEPOTY REKLAMOWEJ. w naszym środowisku, ludzi związanych z marketingiem i reklamą w zasadzie nie używa się adblokerów. Ale nasze środowisko to garstka w tym prawie 40 milionowym kraju. Jak to jest naprawdę z blokowaniem reklam i kto tę prawdę ma odwagę ujawnić? Postaramy się porozmawiać o tym na adSTANDARD. A o czym jeszcze? Chociażby o O REMARKETINGU I TANIM KUPOWANIU REKLAM. W tym temacie teoretycznie powiedziano już wszystko. Do naszej redakcji przyszedł ostatnio list, w którym pewien przedsiębiorca chwalił się optymalizacją swojego budżetu reklamowego. Za kupon AdWords o wartości 250 zł, którym poczęstowała go znana firma hostingowa, wykupił „kampanię" w najpopularniejszej wyszukiwarce. Był zachwycony bo jego reklama kroczyła za nim po całym internecie. List zakończył pytaniem, które musi w nas, marketerach obudzić czujność: po co wydawać krocie na promocję skoro za 250 zł można mieć „cały internet"? Żeby edukować klientów sami musimy być wyedukowani. Zapraszam na adSTANDARD -- VII edycję kultowej konferencji.