Wiktor Łyczko Założyciel GenerujLeady.pl na adSTANDARD 2014 (5-6 marca)

Więcej o tej kultowej konferencji na http://www.internetstandard.pl/adstandard/ Marketerom coraz trudniej jest się odnaleźć w ciągle zmieniającej się rzeczywistości środowiska reklamowego. Mnogość dostępnych technologii i rozwiązań, pomysłów, które miały ułatwić pracę, w wielu przypadkach powodują chaos i problemy w doborze najlepszej strategii. W dzisiejszych czasach najlepszą wydaje się być strategia maksymalnie ELASTYCZNA. Taka, którą można bardzo szybko modyfikować i dostosowywać do zmieniających się realiów rynkowych, potrzeb potencjalnych klientów, która może być dostosowywana i zmieniana pod wpływem prowadzonego dialogu z grupą docelową, a także uwzględniająca możliwe posunięcia graczy globalnych m.in. takich jak Google czy Facebook. Można jednak zaobserwować bardzo wyraźny kierunek, w którym podążają zmiany. Dla większości marketerów coraz ważniejsza jest wiedza na temat realnych kosztów pozyskania konkretnego klienta i wyliczenie ROI z danej kampanii. Strategia nakierowana na generowanie leadów wydaje się być odpowiedzią na powyższe bolączki i prawidłowo zaplanowana i zrealizowana jest gwarancją sukcesu. Podczas wystąpienia Wiktora Łyczko, założyciela GenerujLeady.pl zostaną poruszone następujące tematy, które pozwolą wdrożyć Next Level Lead Generation - Definiowanie cyki zakupowych grupy docelowej, na wybranym przykładzie. - Tworzenie lejków lead generation (marketingowo-sprzedażowych) - przykład - Tworzenie treści przystosowanych do "wlania" do lejka lead generation (lead generation content marketing) - Wskazanie, które z narzędzi powinny być użyte na odpowiednim etapie lejka. - Jak uniknąć błędów przy wdrażaniu strategii lead generation. Wiktor Łyczko Założyciel www.GenerujLeady.pl Od 2007 roku zajmuje się tematem generowania leadów. Współtworzył pierwszy w Polsce zespół w IDG wyspecjalizowany w generowaniu leadów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in w Groupon Polska, Agora SA, Infor Biznes (Gazeta Prawna) oraz w wydawnictwie Deutscher Fachverlag. Studiował w Szkole Głównej Handlowej, w której podczas trwania studiów doktoranckich pełnił prestiżową funkcję Senatora SGH, a także członka Kolegium Gospodarki Światowej przy SGH. Jest ekspertem i prelegentem z zakresu Lead Generation & Management na wielu branżowych konferencjach. Specjalizuje się w definiowaniu cykli zakupowych, tworzeniu lejków lead generation (marketingowo-sprzedażowych), a także w content marketingu i szkoleniach lead generation dla działów marketingu i sprzedaży.