Tadeusz Żórawski Prezes UM - zwiastun adSTANDARD 2014 (5-6 marca)

Quo vadis, homo digitalus? Rozwija się świat cyfrowych mediów i gadżetów -- ale jak to wpływa na człowieka? Więcej na http://www.internetstandard.pl/adstandard/ Jakie zmiany w zachowaniach konsumentów wywołuje rozwój technologii? Jak media cyfrowe wpływają na ludzi; co nas czeka jeśli chodzi o telewizję i ekrany cyfrowe; jaka jest przyszłość mediów dzięki cyfryzacji i jak będzie się w tym zmieniał model reklamy. Tadeusz Żórawski, Prezes Universal McCann- pasjonuje się mediami, komunikacją marketingową, zarządzaniem marką, psychologią konsumenta. Pracował dla takich firm, jak Polkomtel, Polpharma, LOT, BZ WBK, Aviva, Nestle, General Motors, Seat i wielu innych -- zarówno zagranicznych, jak i polskich. Współpracuje ze wszystkimi wiodącymi mediami w Polsce. Wielokrotny juror konkursów Effie i Media Trendy. W 2009 r. jeden z dziesięciu sędziów międzynarodowego konkursu reklamowego Eurobest w kategorii Media. Wykładowca z zakresu marketingu i zarządzania relacją z marką. Wykłada m.in. w Szkole Mistrzów Reklamy, Akademii im. Leona Koźmińskiego. Wielokrotny prezenter na konferencjach poświęconych neuromarketingowi, reklamie i najnowocześniejszym metodom badań konsumenta. Poniżej pytania zadane podczas wywiadu wszystkim uczestnikom tego cyklu. Wielokrotnie temat był rozwijany w najróżniejszych kierunkach, dlatego nie znajdziesz dwóch takich samych treści ani opinii. Polecam lekturę całości. - Obecny stan zaawansowania technologicznego uczestników rynku w Polsce w porównaniu z innymi krajami; agencje, media, marketer, konsument? - Gdzie jest „lojalność" w marketingu, jak ewoluował model od kuponów z pieczątkami do aplikacji zintegrowanych z CRM i ERP? Czy są branże szczególnie podatne na działania programów lojalnościowych? - Czy marketing treśći (content marketing) zajmuje właściwe mu miejsce w priorytetach kampanii reklamowych w Polsce i na Świecie? - Jak zaśmiecenie internetu w postaci; kultury nagłówkowej, spamu, hejterstwa, hackerstwa, stron bez UX wpływa na rynek reklamy i jak będzie się to zmieniać? - Jak traktować takie narzędzia jak; mobile, display, email -- obszary w których zachodzi masa zmian i wokół których jest wiele kontrowersji? - Jak będzie wyglądała najbliższa oraz dalsza przyszłość w obszarze reklamy, o ile da się ją planować -- hasło najbliższej konferencji: „Definiujemy przyszłość"? - Na co uważać na rynku charakteryzującym się hiper dynamicznymi zmianami, czy prawdą jest że szybkie i elastyczne dostosowanie jest najważniejszą cechą charakteryzującą nowoczesną firmę? Kto tego nie potrafi twierdzi, że istnieje kryzys. - Trzy najważniejsze porady dla przedsiębiorcy, który ma podjąć decyzje w jakim kierunku skierować działania reklamowe. (StartUp, SMB, Korporacja) Całość wywiadu do przeczytania w raporcie konferencyjnym: http://www.internetstandard.pl/promocje/pobierz-ADS2014