Marek Bałabuch - Kiedy zaangażowanie to coś innego niż sprzedaż. - 5 minutes ideas

Kiedy zaangażowanie to coś innego niż sprzedaż. - Budowanie społeczności dla marek konsumenckich to standard dla większości podmiotów zajmujących się mediami społecznościowymi. Co robić w przypadku kiedy w budowaniu w okół komercyjnej marki nie chodzi o sprzedaż z nią związaną? Jak blisko marki powinien być community management i jakimi działaniami zastąpić działania pro-sprzedażowe w przypadku komunikowania marek mediowych. Czym mogą różnić się cele jakie przed social mediami stawiają właściciele marek TV, radia czy prasy. Marek Bałabuch Z wykształcenia filozof (dziś fajnie to brzmi w rubryce zawód wyuczony). W pracy magisterskiej pisałem o wpływie technologii na zmiany kulturowe i społeczne. O facebooku wtedy nikt nie słyszał. Komercyjny internet kończył rodzić się w bólach. Od 2000 roku związany ze sprzedażą w kontekście mediów (najpierw telewizja potem radio). Media społecznościowe traktuję jako zawodowe rozwinięcie prywatnych zainteresowań i fascynacji tym jak technologia wpływa coraz bardziej na nasze życie. Od strony zawodowej podziwiam coraz większą łatwość w budowaniu komercyjnych rozwiązań. Po godzinach staram się być bardziej offline, poświęcić czas dwu córkom, lubię gotować, robić zdjęcia i podróżować. Kiedy tylko się da okraszam to wszystko muzyką. Zaczynam od Bacha kończę na Behemocie. Wszystko o „5 minutes IDEAS" opis: http://lnkd.in/bSJZz5x opinia: http://lnkd.in/bsXgw8j Inne przykłady: Yuri Drabent NIVEA http://lnkd.in/bFcteyj Adam Dyba Adexon http://lnkd.in/b4FcE2c Andrzej Sienkiewicz PeopleRead.me http://lnkd.in/b5AKktS Idea: http://lnkd.in/b57Jmjw Promo1: http://lnkd.in/bUS2tMX Promo2: http://lnkd.in/fBn67Q