Ilona Peszko Biskupska CMO Groupon Poland zapowiedź adSTANDARD 2014 (5-6 marca)

Zobacz więcej informacji: http://www.internetstandard.pl/adstandard Skuteczna strategia aktywności online na różnych rynkach - case study Strategia marketingowa powinna zawsze uwzględniać specyfikę i kontekst rynku, na który została skierowana. Mimo tak oczywistego przecież założenia, nie zawsze udaje się zrealizować je w praktyce. Przedstawiamy case studies najciekawszych strategii aktywności online, kierowanych na różne rynki. Ilona Peszko-Biskupska jest odpowiedzialna za stronę internetową oraz strategię marketingową Groupon Polska. Doświadczenie w branży internetowej zdobywała pracując w firmie Google w Irlandii, gdzie była jedną z pierwszych osób pracujących na polskim rynku i brała aktywny udział w budowaniu pozycji Google w Polsce. Ostatnie trzy lata pracowała w firmie UPC, gdzie była kierownikiem działu Online i odpowiadała za sprzedaż, marketing i obsługę klienta online. W 2013 roku została laureatem nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Sprzedaż Online. Ilona jest ekspertem w maksymalizacji sprzedaży Online oraz optymalizacji działań marketingowych w Internecie. To, co najbardziej lubi w swojej dziedzinie to innowacyjność i dynamizm, oraz fakt, że Online jest mierzalny.