Grzegorz Kosiński Dyrektor Zarządzający Dataexchanger na adSTANDARD 2014 (5-6 marca)

Cała prawda o wizerunkowej reklamie online, po co to komu, dlaczego myślisz że nie działa. Więcej o konferencji na http://www.internetstandard.pl/adstandard Modele ekonometryczne, dzięki którym znamy najczęściej ostatnie miejsce styku klienta z reklamą przed dokonaniem zakupu, nie najlepiej informują o skomplikowanej ścieżce podejmowania decyzji konsumenta. W środowisku zalewu masą komunikatów, fakt dokonania transakcji jest efektem złożonego planu działań planerów domów mediowych, kreacji, pracy deweloperów, czasu w jakim podlegamy oddziaływaniu wszystkich czynników i wielu innym. Jakie znaczenie mają poszczególne składniki tego miksu? Grzegorz Kosiński Dyrektor Zarządzający Data Exchanger, z branżą internetową związany od 2001 roku. Swoje poczatkowe doświadczenie zdobywał w takich firmach jak Internet Group czy ClickAd, gdzie odpowiadał za realizację dedykowanych rozwiązań do komunikacji marketingowej w internecie. Dwa ostatnie lata spędził w agencji reklamowej MTR Media gdzie jako New Media Specialist odpowiadał za opracowanie strategii, realizacje kampanii internetowych oraz rozwijanie działu internetowego. W Little Big Data jako dyrektor Zarzadzajacy odpowiada za rozwój i sprzedaż Data Exchanger - brokera danych behawioralnych. Bardzo energiczny pasjonat innowacyjnych rozwiązań dla mediów digitalnych chętnie opracowuje ich zastosowanie w biznesie.