Ewelina Fastyn Managing Director finmarket.pl - social media na rynku finansowym

Ewelina Fastyn - Managing Director w Finmarket.pl w dwóch zdaniach o reklamie w ecommerce. Więcej na konferencji adSTANDARD 2014 (5-6 marca) http://bit.ly/1bYk9Jc Social media w reklamie e-commerce na rynkach finansowych. Podczas ustalania oferty reklamowej portalu e-commerce najważniejsze jest zachowanie balansu między bannerami, a przejrzystością strony. Każdy portal, zwłaszcza serwis sprzedażowy, powinien posiadać obszar reklamowy przeznaczony dla promowania swoich produktów, jak również dla pozyskania dodatkowych korzyści finansowych. Należy jednak znaleźć takie miejsce na stronie, które nie godzi w transparentność platformy „ Zawsze trzeba pamiętać, by nie zmęczyć klienta i aby kontent, który jest esencją strony, pozostał najważniejszy. W kwestii wizualnej warto skonsultować się z grafikami. Jako platforma Finmarket.pl jesteśmy zarówno wydawcą, jak i reklamodawcą. Dzięki temu dysponujemy doświadczeniem z dwóch stron. Model zaimplementowany na naszej stronie, proponuje klientowi oferty, związane ściśle z tymi obszarami tematycznymi, po których się poruszał." -- podkreśla Ewelina Fastyn, dyrektor zarządzający Finmarket.pl. Zbyt nachalne reklamy mogą doprowadzić do tego, że użytkownik opuści stronę. Ponadto, udowodnione naukowo zjawisko „ślepoty banerowej" utwierdza nas w przekonaniu, że użytkownicy właściwie nie zwracają już uwagi na treści wyświetlane w formie reklamy graficznej. Jeśli więc postawimy na szali wątpliwy wzrost sprzedaży i możliwość zniechęcenia użytkownika, musimy się poważnie zastanowić, jak utrzymać w tym przypadku równowagę.