Ewelina Fastyn Managing Director finmarket.pl - pozycjonowanie na rynku finansowym

Ewelina Fastyn - Managing Director w Finmarket.pl w dwóch zdaniach o reklamie w ecommerce. Więcej na konferencji adSTANDARD 2014 (5-6 marca) http://bit.ly/1bYk9Jc Inteligentne reklamowanie, czyli SEM (Search Engine Marketing) SEM to jedna z najbardziej elastycznych form reklamy, dająca możliwość łatwego pomiaru efektywności, w oparciu o liczbę wyświetleń czy kliknięć. Jest idealna, jeśli twórca nowo powstałego portalu e-commerce, planuje szybko zakomunikować światu istnienie swojego produktu. W przeciwieństwie do SEO (Search Engine Optimization), którego rezultaty są rozłożone w czasie, SEM pozwala na szybkie osiągnięcie danego celu, tj. błyskawicznego wypromowania serwisu oraz gwarantuje długofalowość efektu. „W przypadku działań SEM, warto skorzystać z usług firmy zewnętrznej, specjalizującej się w tego rodzaju działaniach". -- podkreśla Ewelina Fastyn, dyrektor zarządzający Finmarket.pl. „Jako portal e-commerce korzystamy również z form niestandardowych, dzięki którym planujemy przyciągnąć na nasz portal ponad milion użytkowników miesięcznie. Działania te, skupione są wokół kontent marketingu czy pisania artykułów, które będą wykorzystane na stronie. Ważnym elementem codziennej działalności właściciela portalu jest śledzenie rezultatów m.in. w Analytics oraz optymalizowanie kosztów do wyników". Zastanawiając się nad wyborem między działaniami SEM czy SEO, warto wybrać oba kanały marketingowe. Tylko taka kombinacja może przyczynić się do szybkiego zaistnienia produktu w internecie oraz zagwarantować, by w przyszłości jego obecność w wyszukiwarce była postrzegana przez użytkowników jako oczywista.