Ewelina Fastyn Managing Director finmarket.pl - email na rynku finansowym

Ewelina Fastyn - Managing Director w Finmarket.pl w dwóch zdaniach o reklamie w ecommerce. Więcej na konferencji adSTANDARD 2014 (5-6 marca) http://bit.ly/1bYk9Jc E-mail marketing nadal ważny i efektywny Efektywny e-mail marketing wymaga stałej aktualizacji bazy adresowej, analizowania wiadomości zwrotnych i szybkiego reagowania na pojawiające się problemy. Warto skoncentrować się na tworzeniu spersonalizowanej i atrakcyjnej graficznie treści wiadomości, celem dotarcia do danego użytkownika i pozyskania jego zainteresowania i zaufania. „E-mail marketing powinien być częścią każdego media planu. Należy mieć jednak świadomość, z jakiej bazy się korzysta i czy jest ona na bieżąco aktualizowana." -- podkreśla Ewelina Fastyn, dyrektor zarządzający Finmarket.pl. „My korzystamy z firm zewnętrznych i zakupujemy bazy mailingowe. Wykorzystujemy również newslettery. Wtedy mamy pewność, że wiadomość otrzymują klienci faktycznie zainteresowani naszym produktem. To przynosi widoczne efekty. W e-mail marketing warto inwestować. Ważne jest jednak, by zachować przy tym równowagę, aby klient nie był zmęczony naszą reklamą. Dzięki takiej optymalizacji, możemy osiągnąć sukces."