Ewa Chojecka - Optymalizacja sprzedażowej kampanii Adwords w Pigułce - 5 minutes idea

Temat prezentacji: Optymalizacja sprzedażowej kampanii Adwords w Pigułce -- Tips & Trics. Kampania Adwords jest stałym elementem strategii marketingowej większości sklepów internetowych. Wiele sklepów prowadzi jednak kampanie Adwords , które nie przynoszą oczekiwanego zwrotu z inwestycji. Co więc zrobić, aby reklama Adwords odnosiła zamierzony efekt i generowała zyski? Posłuchaj praktycznych porad na temat tego co zrobić, aby zmaksymalizować liczbę konwersji, sprzedawać wysokomarżowe produkty oraz zminimalizować koszt pozyskania klienta. Wszystko o „5 minutes IDEAS" opis: http://lnkd.in/bSJZz5x opinia: http://lnkd.in/bsXgw8j Inne przykłady: Yuri Drabent NIVEA http://lnkd.in/bFcteyj Adam Dyba Adexon http://lnkd.in/b4FcE2c Andrzej Sienkiewicz PeopleRead.me http://lnkd.in/b5AKktS Idea: http://lnkd.in/b57Jmjw Promo1: http://lnkd.in/bUS2tMX Promo2: http://lnkd.in/fBn67Q Najbliższa konferencja na której będzie 12 wystąpień z serii "5 minutes IDEAS" http://www.internetstandard.pl/socialmediastandard