Social Media w biznesie

Dzięki realnej interakcji z czytelnikami, firmy zyskały potężne narzędzie w postaci barometru nastrojów swoich klientów. Mogą codziennie prezentować się przed klientem dokładnie tak, jak chcą – jako marka bezpieczna i pewna albo innowacyjna i młodzieżowa. A fani będą udostępniali sobie wzajemnie materiały reklamowe.
Równolegle w każdej publikacji pada słowo „kryzys”. Kryzys prędzej czy później dopadnie każdą firmę i może pogrzebać jej szanse na udaną komunikację.
Ta publikacja powstała z myślą o ludziach, którzy w social media nie szukają wzrostu edge rank czy funu w komunikacji. Dla nas ważne są koszty. Prezentujemy materiały na temat tworzenia budżetów na social media, potencjalnych problemów prawnych i narzędzi dotyczących mierzenia efektu w social media. Bez walki o fana i polubienia, za to ze ścisłą orientacją na zysk.
Czy ta publikacja pozwoli zdobyć milion fanów? Raczej nie. Czy wyjaśni, jak nie stracić miliona złotych w social media? Najprawdopodobniej. Odpowie na pytanie, czy warto wejść w social media? Z pewnością.
Mając tę wiedzę, będzie można na nowo spojrzeć na swoją pozycję w mediach społecznościowych. Bo nawet jeśli Ciebie tam nie ma, Twoja firma tam jest z pewnością. Być może w kontekście, którego byś sobie nie życzył.