Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Social Media w biznesie

Dzięki realnej interakcji z czytelnikami, firmy zyskały potężne narzędzie w postaci barometru nastrojów swoich klientów. Mogą codziennie prezentować się przed klientem dokładnie tak, jak chcą – jako marka bezpieczna i pewna albo innowacyjna i młodzieżowa. A fani będą udostępniali sobie wzajemnie materiały reklamowe.

Równolegle w każdej publikacji pada słowo „kryzys”. Kryzys prędzej czy później dopadnie każdą firmę i może pogrzebać jej szanse na udaną komunikację.

Ta publikacja powstała z myślą o ludziach, którzy w social media nie szukają wzrostu edge rank czy funu w komunikacji. Dla nas ważne są koszty. Prezentujemy materiały na temat tworzenia budżetów na social media, potencjalnych problemów prawnych i narzędzi dotyczących mierzenia efektu w social media. Bez walki o fana i polubienia, za to ze ścisłą orientacją na zysk.

Czy ta publikacja pozwoli zdobyć milion fanów? Raczej nie. Czy wyjaśni, jak nie stracić miliona złotych w social media? Najprawdopodobniej. Odpowie na pytanie, czy warto wejść w social media? Z pewnością.

Mając tę wiedzę, będzie można na nowo spojrzeć na swoją pozycję w mediach społecznościowych. Bo nawet jeśli Ciebie tam nie ma, Twoja firma tam jest z pewnością. Być może w kontekście, którego byś sobie nie życzył.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.