Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

mBank bardziej kobiecy

mBank chce zdobyć więcej kobiecej klienteli. Dlatego uruchamia serwis skierowany do kobiet - „mBank jest kobietą”.

Według badań Pentora w III kwartale 2001 roku kobiety stanowiły 51% wszystkich klientów aktywnie użytkujących produkty bankowe w bankach tradycyjnych. Tymczasem obecnie kobiety to niespełna 30% wszystkich klientów wirtualnego banku. Co trzecia z pań wykonuje operacje na rachunku za pośrednictwem Internetu a połowa używa swoich kart płatniczych otrzymanych w mBanku. 70% z klientek mBanku wykorzystuje do kontaktów z bankiem telefon komórkowy. Klientki mBanku przechowują jednak podobne wielkości środków jak mężczyźni.

mBank zachęca kobiety do korzystania z usług wirtualnego banku proponując konkurs w którym nagrodą są wycieczki do Paryża. Ponadto przygotowuje dla Pań mPodręcznik korzystania z rachunku w banku internetowym. Natomiast wedle spreparowanego specjalnie na tę okazję Manifestu mKobiet, literka m ma oznaczać miłość, marzenia i modę. Bardzo to wszystko szczytne i miłe, warto jednak przypomnieć dobrą radę: trzeba uważać, by kota nie zagłaskać na śmierć. Oby paniom (a według SMG/KRC Net Track w IV kwartale ub. r. kobiety stanowiły 42% polskich internautów) stosowanie dla nich specjalnych reguł, podręczników itp. nie skojarzyło się z wzmacnianiem stereotypu „blondynki”.