Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

iThink.pl się ulepsza

iThink.pl zaprezentowal dziś nowości - zmienioną szatę graficzną serwisu, a także nowości techniczno-funkcjonalne. -$ Nową odsłoną iThink.pl chcemy pokazać, że wierzymy w siłę dziennikarstwa obywatelskiego i chcemy wspierać tę ideę$ - zmiany w iThink.pl komentuje Marek Rusiecki, CR Media Consulting.

iThink.pl - podobnie jak wiadomości24 to serwis promujący dziennikarstwo obywatelskie. Zawartość iThink.pl w 100% pochodzi od użytkowników. Wiadomości24 mieszają treści użytkowników z informacjami od serwisów agencyjnych oraz z prasy wydawanej przez Polskapresse, wydawcę prasy regionalnej.

W iThink.pl można publikować wszelkiego typu formy dziennikarskie: tekst, fotografię, audio, video.

Kilka miesięcy temu iThink.pl został zakupiony przez CR Media Consulting i włączony do portalu internetowego Pino.pl, który ma niebawem zostać uruchomiony. W ramach Pino.pl znajdą się takie serwisy jak: www.prv.pl, www.ithink.pl, www.osobie.pl, www.playa.pl. Serwis ma umożliwić użytkownikom pisanie blogów, artykułów, publikowanie plików video, zawieranie znajomości i tworzenie społeczności.

- Włączenie iThink.pl do projektu Pino.pl, wpisuje się w naszą strategię udostępnienia internautom profesjonalnych narzędzi, które pozwolą im na kreowanie własnej przestrzeni w sieci. Tak jak iThink.pl nasz portal będzie się opierał na treściach tworzonych przez użytkowników. Nową odsłoną iThink.pl chcemy pokazać, że wierzymy w siłę dziennikarstwa obywatelskiego i chcemy wspierać tę ideę - zmiany w iThink.pl komentuje Marek Rusiecki, CR Media Consulting.

W iThink.pl zarejestrowanych jest prawie 1000 użytkowników. Co trzeci z nich opublikował swój materiał. Z myślą o dziennikarzach obywatelskich oraz publikowanych przez nich materiałach wprowadzone zostały zmiany w grafice i funkcjonowaniu serwisu.

- Inspirację czerpaliśmy przede wszystkim z dwóch źródeł: obserwacji funkcjonowania serwisu, w tym sugestii użytkowników, oraz własnego wyobrażenia o tym, jak serwis dziennikarstwa obywatelskiego mógłby i powinien wyglądać - mówi Rafał Janik, twórca iThink.pl. - Szata graficzna, którą przygotowała dla nas agencja Autentika, niczym nie przypomina poprzedniej. Obecna odpowiada światowym standardom prezentacji informacji w prasie elektronicznej. iThink.pl - według nas - grafiką przypomina teraz bardziej NYTimes.com czy BusinessWeek.com niż jakikolwiek polski serwis informacyjno-newsowy.

Do serwisu wprowadzeni zostali redaktorzy, którzy mają prawo poprawiać artykuły pod kątem ortografii, stylu, gramatyki. Redaktorzy mają także prawo do natychmiastowego opublikowania artykułu jeśli uznają, że jest ważną publikacją i ze względu na swoją aktualność nie powinna oczekiwać na głosy użytkowników. Równocześnie pozostaje w mocy standardowa droga randomkracji, czyli na artykuł musi zagłosować 3 z 10 losowo wybranych użytkowników.

Czytelnicy artykułów na iThink.pl mają możliwość dodawania danego materiału do Ulubionych co ułatwia powrót do danego tekstu i śledzenie zainteresowania publikacją wśród internautów.

Blog o projekcie CR Media - Pino.pl

Co już wiadomo o portalu CR Media?

Wiadomości24.pl: takiej działalności w polskiej Sieci nie było