e-Sklep: nowa usługa od nazwa.pl

  • Henryk Tur,

Nazwa.pl wprowadza do swojej oferty nowoczesne rozwiązanie przeznaczone dla sektora e-commerce – e-Sklep. Dzięki niemu, klienci nazwa.pl mogą w łatwy i intuicyjny sposób sami stworzyć profesjonalny sklep internetowy. Usługa bazuje na synergii oprogramowania PrestaShop, jednej z najlepszych aplikacji do budowy sklepów online oraz stabilnej i szybkiej infrastruktury w nazwa.pl. Narzędzie oferuje takie funkcje jak obsługa płatności online, wsparcie SEO, zamówienie kuriera po odbiór paczki czy certyfikaty bezpieczeństwa SSL.

e-Sklep to kompleksowa usługa, stworzona z myślą o sektorze e-commerce. Decydujący się na nią, klienci zyskują możliwość zbudowania swojego e-sklepu od podstaw. Aplikacja PrestaShop to jedna z najpopularniejszych platform e-commerce, na której działa ponad 250 tys. sklepów na całym świecie, z czego 13 tys. w Polsce. Z poziomu prostego w obsłudze panelu administracyjnego, dostosowanego także do osób, które nie mają doświadczenia w e-commerce, użytkownicy mogą wybrać gotowe moduły oraz szablony wyglądu sklepu. Jest z czego wybierać – obecnie dostępnych jest ponad 5000 szablonów, 3000 wtyczek, 300 funkcji oraz 70 wersji językowych, co pozwala dostosować usługę do swoich potrzeb.

Po stworzeniu sklepu przedsiębiorcy zyskują możliwość realizacji całego procesu sprzedażowego w jednym miejscu. Od złożenia zamówienia, po realizację płatności online przelewem, kartą lub poprzez operatorów oferujących sprawdzone systemy płatności internetowych, jak PayU, PayPal czy Przelewy24. Dodatkowo klienci otrzymują Apaczkę – czyli panel zintegrowanych usług kurierskich dla e-commerce, w tym opcję zamawiania kuriera.Ponadto rozwiązanie oferuje użytkownikom dostęp do narzędzi umożliwiających tworzenie newsletterów, formularzy kontaktowych, kodów rabatowych czy funkcji analitycznych.

W ramach PrestaShop można oferować nawet kilkaset tysięcy produktów, co umożliwia korzystanie z platformy również tym największym markom. Dodatkowym atutem dla e-Sklepów z bogatym asortymentem jest funkcja zaawansowanego kategoryzowania – PrestaShop umożliwia przypisywanie produktów do dowolnej liczby kategorii i podkategorii. Co więcej, e-Sklep oferujedostęp do licznych funkcji wspomagających pozycjonowanie (SEO), w tym także do optymalizacji strony internetowej sklepu. Pozwoli to na osiągnięcie wyższej pozycji w wyszukiwarkach internetowych, co ułatwi klientom znalezienie sklepu.

Decydując się na e-Sklep, właściciele sklepów internetowych wybierają wyjątkowo szybko działający system oraz możliwość łatwego dostosowania platformy do własnych potrzeb. Ponadto nazwa.pl udostępniła dla swoich klientów trzy warianty tej usługi, różniące się pojemnościami dysków: e-Sklep Cloud Basic (100 GB), e-Sklep Cloud Start (250 GB) i e-Sklep Cloud Biznes (500 GB). W promocji ceny na 6 miesięcy to odpowiednio 50, 100 oraz 200 zł za najwyższy pakiet– tłumaczy Krzysztof Cebrat, prezes zarządu w nazwa.pl.

W ramach każdej z opcji klienci otrzymują między innymi nielimitowany transfer danych w obie strony oraz szybkie dyski SSDNVMe, które zapewniają błyskawiczny dostęp do danych i szybkie działanie samego sklepu.



Jednocześnie, za pośrednictwem SSH, czyli Secure Shell – szyfrowanego protokołu komunikacyjnego TCP, użytkownicy domeny mogą zdalnie łączyć się i administrować serwerem. Pozwala to na obsługę konta pocztowego z wielu komputerów (w ramach protokołu IMAP), automatycznie synchronizując zawartość skrzynki,jak również najlepsze wsparcie technologii mobilnych. Nazwa.pl traktuje kwestię cyberbezpieczeństwa bardzo poważnie, dlatego klienci korzystający z rozwiązania e-Sklep działają na domenie zabezpieczonej certyfikatem SSL w wersji TLS 1.3. Certyfikat SecureSocketLayer w szczególności chroni hasła, dane osobowe i numery kart kredytowych – dodaje Krzysztof Cebrat.