Zdążyć przed Google: polskie Street View od Pkt.pl
-
- Bożena Jaskowska,
- 20.07.2009, godz. 17:29
Dostępna jest pilotażowa, opracowana przez Pkt.pl wersja usługi panoramicznych zdjęć i wizualizacji punktów usługowych zlokalizowanych w polskich miastach. Projekt, przez niektórych postrzegany jako konkurencja dla Google Street View, nazywa się Wirtualny Spacer i ma przede wszystkim poszerzyć reklamową ofertę dla klientów Pkt.pl.

Nowa funkcjonalność Pkt.pl zapowiedziana podczas majowej konferencji Internet 2k9 w prezentacji pt. "Innowacyjność zarezerwowana dla portali? - biznes Yellow Pages i jego obecność w internecie, case study na przykładzie www.pkt.pl", dostępna jest już w wersji pilotażowej.
Wirtualny Spacer umożliwiający nawigację po centrach handlowych oraz głównych ulicach polskich miast w technice zdjęć panoramicznych 360° stanowić ma uzupełnienie reklamowej oferty dla firm z bazy pkt.pl.
Innowacja, którą uruchamiamy wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i wyznacza zupełnie nowy kierunek działań reklamowych. Ofertę kierujemy do właścieli ciekawych miejsc: hoteli, restauracji, sklepów, galerii handlowych i atrakcji turystycznych, którzy będą mogli w niestandardowy sposób zareklamować swój biznes w aplikacji Wirtualny Spacer - powiedziała w rozmowie z Internet Standard Ewa Kasiak, dyrektor Działu Internetu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

W Wirtualny Spacer udać się można narazie jedynie we Wrocławiu i zwiedzić w ten sposób Stary Rynek wraz z przyległymi ulicami oraz Galerię Dominikańską.

Wirtualny Spacer po wrocławskich restauracjach