Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Yellow Pages coraz bardziej popularne

Lokalne wyszukiwarki typu Yellow Pages są bardziej popularne od ogólnych internetowych wyszukiwarek jeśli chodzi o poszukiwanie informacji dotyczących konkretnych produktów i usług dostępnych w określonym regionie, wynika z badania comScore i TMP Directional Marketing.

Według badania, popularność stron Yellow Pages wzrosła w ciągu ostatniego roku o 20%. Jest to niemal 40% szybszy wzrost niż zanotowały Google, Yahoo czy MSN. Ponadto 82% internautów korzystających z tego rodzaju stron podejmuje w następstwie kolejne akcje np. dzwoniąc lub wysyłając e-maile do wybranej firmy. Natomiast 61% użytkowników dokonuje zakupu dzięki informacjom uzyskanym dzięki Yellow Pages.

ComScore przebadało ponad 3 tys. osób. 50% z nich szuka lokalnych informacji korzystając z internetowych lub drukowanych Yellow Pages. 30% najbardziej ufa informacjom uzyskanym dzięki tradycyjnym wyszukiwarkom, a 13% przegląda inne strony internetowe.

Stuart McKelvey z firmy TMP Directorial Marketing uważa, że zgodnie z wynikami badań, dla większości respondentów internet jest pierwszym źródłem lokalnych informacji, ale w dalszej kolejności sięgają oni po tradycyjne sposoby jak przeglądanie gazet z ogłoszeniami lub uzyskanie telefonicznej informacji.

- Nasze badanie pokazuje, że reklamodawcy wciąż musza być w dwóch miejscach: online i offline - mówi McKelvey.

Źródło: ClickZ