Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Yahoo! Search Direct - odpowiedź na Google Instant

Wyszukiwarka Yahoo! rozpoczęła testy nowej opcji Search Direct. Podobnie jak Google Instatnt, podpowiada ona propozycje wyszukiwania oraz przedstawia ich wyniki nawet bez kończenia wpisywanej frazy i naciskania klawisza enter.

Search Direct zaczyna działać jeszcze zanim zaczniemy pisać. Gdy klikniemy w polu wyszukiwania rozwija się dodatkowe okienko, w którym wyświetlane są informacje o najpopularniejszych wyszukiwaniach. Po lewej stronie tego okna znajdują się popularne frazy, a po prawej proponowane strony ich dotyczące.

Podobnie dzieje się, gdy zaczynamy pisać. Po lewej stronie wyświetlane są proponowane nam możliwości wyszukiwania, a po prawej dopasowane do nich wyniki. Nową opcję można już przetestować w amerykańskiej wersji wyszukiwarki Yahoo!, gdzie znajdziemy również film prezentujący jej możliwości.

Yahoo! poprzez wprowadzenie nowej funkcji chce pokazać, że nadal jest ważnym graczem na rynku wyszukiwarek mimo partnerstwa z Microsoftem i wykorzystywania wyników z wyszukiwarki Bing. Dzięki opcji Search Direct, Yahoo! pokazało własne podejście do wyszukiwania mimo korzystania z wyników Microsoftu.

Na razie usługa Search Direct została w pełni wprowadzona tylko w USA. W innych krajach pojawi się jeszcze w tym roku. Nowa opcja ma pomagać w uzyskiwaniu bezpośrednich odpowiedzi na zadawane pytania bez konieczności przeszukiwania długich list rezultatów.