Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Wyszukiwanie wchodzi w krew

Oprócz porannej kawy, przeglądania prasy, podróży do pracy do codziennych rytuałów dopisać należy korzystanie z mechanizmów wyszukiwania. W ubiegłym miesiącu stronę Google odwiedziło ok. 75 mln unikalnych użytkowników, z Yahoo! Search skorzysło 68 mln.

Ponad 40% przebadanych przez the Pew Internet & American Life Project Amerykanów zaznaczyło, że dnia poprzedzającego sondaż skorzystało z wyszukiwarki internetowej. Kiedy podobne badanie przeprowadzono w ubiegłym roku, odsetek częstych użytkowników mechanizmów wyszukiwawczych był o 11% mniejszy.

Wyszukiwanie ustępuje popularnością jedynie sprawdzaniu poczty elektronicznej. 52% badanych Amerykanów zaznaczyło, że w dniu poprzedającym sondę, zajrzało do swojej skrzynki online.

Najbardziej oddanymi użytkownikami wyszukiwarek są internauci posiadający stałe łącza - 70% sposród tych, którzy w badaniu przyznali, że dnia poprzedniego skorzystali z tego narzędzia, posiada szybki dostęp do sieci.

Ponad połowa internautów w przedziale wiekowym między 29-40 lat jest stałymi użytkownikami wyszukiwarek.

Jak wskazuje comScore, w minionym miesiącu stronę Google odwiedziło ok. 75 mln unikalnych użytkowników, Yahoo! Search - 68 mln a MSN Search 49,7 mln. Mniejszą liczbę użytkowników ma Ask Jeeves (43,7 mln) oraz AOL Search (36,1 mln).

Badanie the Pew Internet & American Life Project przeprowadzono w ubiegłym miesiącu na próbie ponad 1,5 tys. Amerykanów.