Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2013

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) oraz firma Gemius SA opublikowały wyniki badania "Megapanel PBI/Gemius" za kwiecień 2013.

W rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych według zasięgu miesięcznego na trzecie miejsce spadł facebook.com. Na drugim miejscu pojawiła się Grupa Allegro – GG. Z miejsca 3 na 5 spadł youtube.com. Z pierwszej dwudziestki wypadły dobreprogramy.pl. Na ich miejsce wskoczyło adobe.com.

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2013
W rankingu domen według zasięgu miesięcznego niewielkie zmiany. Do pierwszej dwudziestki wkracza tablica.pl oraz adobe.com. Z rankingu wypadło zumi.pl oraz n-mobile.net.

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2013
Z rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytemsite-centric według miesięcznej liczby odsłon krajowych wypadła tablica.pl oraz Grupa Demotywatory.pl. Zamiast nich na miejsce 9 wskoczyła Grupa TVN oraz na 10 photoblog.pl.

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2013
W rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznego czasu widać spadek liczby godzin przypadających na poszczególne witryny. Na miejsce 9 spoza pierwszej dwudziestki wskoczył kurnik.pl. W rankingu pojawia się także photoblog.pl (miejsce 15). Poza rankingiem znalazła się Grupa Eurozet oraz Grupa Ipla.
Wyniki Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2013

W rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według zasięgu na pierwszej miejsce awansowała Grupa Allegro-GG. Z rankingu wypadła Grupa NextWeb Media oraz Grupa Ipla. W ich miejsce wskoczyła elektroda.pl oraz Grupa Panorama Firm.

* Uruchomione aplikacje oznaczają liczbę użytkowników mających uruchomiony proces danej aplikacji przynajmniej raz w miesiącu badanym. Od wyników badania Megapanel PBI/Gemius za marzec 2012 nastąpiła zmiana nazwy wskaźnika "Aktywne aplikacje" na bardziej precyzyjną - "Uruchomione aplikacje". Stosunek uruchomionych aplikacji do populacji internautów został wyrażony w nowym wskaźniku - "Uruchomione aplikacje (%)".

Megapanel PBI/Gemius to standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych. Celem tego badania jest zaprezentowanie profilu demograficznego użytkowników internetu. Umożliwia ono także zorientowanie się, w jaki sposób internauci korzystają z zasobów sieci. Wyniki badania pozwalają porównywać popularność poszczególnych witryn.Megapanel PBI/Gemius obejmuje obecnie ponad 6 tys. witryn, zarówno polskich jak i zagranicznych.