Wtorkowy Przegląd Cyfrowy
-
- Artur Małek,
- 21.09.2010, godz. 08:24
Wall-Mart testuje darmowy odbiór przesyłek z FedEx ... Facebook staje się kartą lojalnościową internetu ... Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów ... Facebook: nie stworzymy telefonu ... Nasze-wojsko.pl w portfelu HMSG ... Tabloid "News of the World" w sieci za opłatą.
E-COMMERCE
Wall-Mart testuje darmowy odbiór przesyłek z FedEx
Jedna z największych sieci handlowych w USA zamierza rozwinąć swój internetowy kanał sprzedaży. W tym celu zawarła porozumienie z FedEx i oferuje swoim klientom darmowy odbiór paczek w biurach FedEx mieszczących się w Los Angeles i Bostonie. Jak oceniają eksperci, celem takiej strategi jest rozszerzenie łańcucha sprzedaży bez konieczności toczenia ciężkich bitew i budowanie fizycznych sklepów w tych wysoko zurbanizowanych lokalizacjach.
THE WALL STREET JOURNAL
http://online.wsj.com/article/SB10001424052748704416904575501790739176042.html?mod=dist_smartbrief
SOCIAL MEDIA
Facebook staje się kartą lojalnościową internetu
Na bazie przycisku "like" marketerzy mogą tworzyć proramy lojalnościowe dla internautów.
ADAGE
http://adage.com/digital/article?article_id=145982
MOBILE
Facebook: nie stworzymy telefonu
Facebook zaprzecza, jako by miał prowadzić pracę nad stworzeniem własnego telefonu. Podobno jednak silnie skupia się na tworzeniu aplikacji na mobile.
REUTERS
INWESTYCJE
Nasze-wojsko.pl w portfelu HMSG
HMSG sfinalizował wreszcie zakup portalu społecznościowego. Okazało się, że chodzi o nasze-wojsko.pl. Wartość transakcji to 245 tys. zł.
PB.PL
http://newconnect.pb.pl/2211300,98508,nasze-wojsko-pl-w-portfelu-hmsg?ref=col3
STARTUP
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z założycieli NetGuru oraz fundacji Polak 2.0. Dlatego też szykuje wsparcie dla startupów. Pod koniec roku w Poznaniu ruszy Reaktor, inicjatywa oparta na idei co-workingu, łącząca pasję i specjalistyczną wiedzę "starych wyjadaczy" z luźną atmosferą klubu.
INTERAKTYWNIE.COM
PŁATNE TREŚCI
Tabloid "News of the World" w sieci za opłatą
Od października News Corp., koncern Ruperta Murdocha, zacznie pobierać opłaty za internetową wersję kolejnego brytyjskiego tytułu - "News of the World". To pierwszy tabloid, którego wersja online będzie płatna - pisze "Financial Times"
WYBORCZA.BIZ
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8401023,Tabloid__News_of_the_World__w_sieci_za_oplata.html