Wirtualna Polska ma serwis sponsorowany przez Pepsi

Nowy layout, przejrzyste działy tematyczne, kalendarium wydarzeń bieżących, zakładki przenoszące do głównych części serwisu oraz aktywne boksy informacyjne - wszystko na niebieskim tle charakterystycznym dla logo partnera Pepsi. Odmieniony serwis muzyczny reklamowany na różne sposoby już na stronie głównej, jest elementem kampanii "Twój wybór Twoja muza".

Na stronie muzycznego serwisu obok logo Wirtualnej Polski dominuje logo producenta napojów. Promocja Pepsi dla zbieraczy nakrętek z półlitrowych butelek napoju trwa od 1 maja do końca sierpnia br. Kody z nakrętek można wymieniać na tapety, loga i dzwonki komórkowe lub zamieniać je na bonusy, które służą do licytowania nagród w internetowych aukcjach Pepsi oraz do "płacenia" za legalne pliki muzyczne pobierane z serwisu.

Wirtualna Polska dzięki współpracy z Pepsi zyska prawdopodobnie nowych użytkowników swojej poczty, gdyż aby skorzystać z licytacji, pobrać z sieci muzykę lub gadżety komputerowe, trzeba się zalogować na stronach Pepsi, a aby się tam zalogować trzeba mieć konto pocztowe w domenie wp.pl.

Zmiany zostały przez internautów natychmiast zauważone i docenione - mówi Marta Moksa, kierownik grupy Rozrywka - Zaledwie w ciągu siedmiu dni nowy serwis odnotował liczbę odwiedzin równoważną miesięcznej oglądalności dotychczasowej witryny.