Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Walka na odsłony, czyli gry MMO w Onet.pl

Onet.pl we współpracy z firmą Gameforge uruchomił platformę wieloosobowych gier sieciowych. Wśród nich jest serwis BiteFight.pl, znany z tego, że miesięcznie ma ponad 200 mln odsłon. Decyzja Onetu jest zapewne odpowiedzią na ostatni ruch wykonany przez portal Interia.pl. W kwietniu br. do Interii dołączył serwis Travian.pl, który kilkakrotnie znalazł się w TOP 10 Megapanelu ze względu na liczbę odsłon.

"Interia.pl właśnie rozpoczęła walkę na odsłony" - takie opinie było słychać na rynku, gdy portal Interia.pl wziął pod swoje skrzydła grę MMO Travian.pl.

Producentem gier w serwisie Onet.pl Multigry jest niemiecka firma Gameforge. Dostępne tytuły to m.in. OGame, BattleKnight, MetalDamage. Jest wśród nich także BiteFight - serwis, który kilka razy znajdował się w pierwszej dziesiątce Megapanelu ze względu na liczbę odsłon. Według majowych wyników Megapanelu, Bitefight.pl miał ich ponad 235 mln.

Wszystkie gry zakupione przez Onet.pl miały w maju (zgodnie z Megapanelem) 464 mln odsłon.

Walka na odsłony, czyli gry MMO w Onet.pl

Jako, że Onet.pl jest wyłącznym partnerem Gameforge w Polsce, wybrane gry firmy będą dostępne jedynie w domenie Onetu. Serwisy te będą także wliczane do statystyk Megapanel/PBI, co oznacza, że Onetowi przybędzie zapewne kilkaset milionów nowych odsłon.

Walka na odsłony, czyli gry MMO w Onet.pl

Bitefight.pl miał w maju 235 mln odsłon

Decyzja Onetu jest prawdopodobnie odpowiedzią na ruch portalu Interia.pl. Dzięki temu, że gra MMO Travian.pl znajduje się w domenie Interia.pl, portal odnotował w maju o 337 mln odsłon więcej niż w kwietniu bieżącego roku, zgodnie z wynikami Megapanel/PBI Gemius. A to na pewno spodobało się reklamodawcom.

MMO, czyli Massive Multiplayer Online Games to gry w których może współzawodniczyć wiele osób. Zarówno nowe gry MMO Onetu jak i Interii są dostępne z poziomu przeglądarki i darmowe.