Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Tradycyjna, internetowa telewizja tv.interia.pl

Dziś ma nastąpić oficjalna premiera nowej ramówki tv.interia.pl, telewizji internetowej granej na żywo. Czy tworzenie telewizyjnej ramówki w internecie ma sens? - $Każdy portal ma swoje ramówki, co widać chociażby na stronach głównych, gdzie o określonych porach pojawiają się pewne materiały. Telewizja w internecie nie musi być na żądanie. W internecie są dwie grupy odbiorców - ci, którzy wiedzą czego chcą, ale też ci, którzy szukają czegoś, co może ich zainteresować czy zabawić$ - tłumaczy nam Marcin Jędrych, dyrektor ds. Multimediów i Rozrywki Interaktywnej w Interia.pl.

- Ramówka to też forma kreowania tego, co ludziom może się spodobać - wyjaśnia nam Marcin Jędrych. - Poza tym nie da się zrobić telewizji na żądanie i jednocześnie mieć telewizję interaktywną. Tylko wtedy, gdy program jest na żywo, możliwa jest pełna interaktywność i aktywne uczestnictwo internautów w programie - dodaje.

Odnowiony serwis tv.interia.pl umożliwia interakcję z użytkownikami i widzami m.in. poprzez: zamawianie piosenek z dedykacją, decydowanie o wyborze najlepszych teledysków tygodnia, tworzenie własnego programu muzycznego, kontaktowanie się z ekipą telewizji czy rekomendację ciekawych wydarzeń.

Jak wygląda ramówka na jesień-zimę? - Interia.pl zaprezentuje kontrowersyjny reality-show pt. Ballzgirlz - żeńską wersję słynnego Jackassa. Nowością będzie program Niedobranocka, w ramach którego będą emitowane odważne filmy animowane (m.in. Ludek Paskudek). Pojawią się także własne programy oparte o produkcje i treści dostarczane przez internautów: Hydepark oraz Filmosy, zawierające treści z serwisu Video Interia.pl.

W tv.interia.pl pojawią się nowi prezenterzy m.in. Vieslav'a, który przeszedł ze stacji 4fun.tv oraz Mery, dotychczas pracującej w TVP Katowice.

Obok wieczornych programów - NetShow! i Combat, znanych z dotychczasowej, pilotażowej wersji tv.interia.pl, również w popołudniowym paśmie pojawią się nowe pozycje grane na żywo: E-misja - codzienny interaktywny talk-show oraz Transmisja - wideoczat z VIP'em zapraszanym do studia. Ponadto w skład nowej ramówki wejdą muzyczne programy tematyczne m.in. Polski mix, Clip fiesta, Alter rock oraz Old school.

Nowością ramówki są też programy interaktywne, współtworzone przez internautów m.in. Interhity - lista najpopularniejszych wideoklipów tworzona na podstawie ocen wystawianych przez widzów, Clip4u - dedykacje teledyskowe, Zoom - magazyn kinowy, Gotowe do odsłuchu - utwory proponowane przez użytkowników.

Część materiałów z ramówki będzie umieszczana w serwisie wideo.interia.pl. Już na początku przyszłego tygodnia pojawi się tam specjalna sekcja z najbardziej popularnymi i najatrakcyjniejszymi programami oraz z produkcjami nadesłanymi przez użytkowników wyłącznie do tv.interia.pl.

Marcin Jędrych nie chce na razie mówich o wielkości ruchu na tv.interia.pl - Statystyki są obiecujące, ale na razie nie chcemy się nimi dzielić. I dodaje - Ramówkę nadal będziemy rozwijać, bo oglądalność naszej telewizji dynamicznie rośnie.

Zdecydowaną część oferty programowej telewizji Interii stanowią własne produkcje autorskie i formaty telewizyjne dopasowane pod indywidualne gusta użytkowników. Wersja pilotażowa wystartowała w lipcu br. Zespół tworzą ludzie młodzi, związani dotychczas z tradycyjną telewizją.