TP S.A. będzie ostrzegać?

Telekomunikacja Polska zapowiedziała wprowadzenie nowej, bezpłatnej usługi - informowania klienta o nagłym wzroście wysokości rachunku. "Chcemy przede wszystkim uchronić naszych Klientów przed nadmiernym i często niekontrolowanym wzrostem kwoty, jaką będą mieli do zapłacenia za rachunek telefoniczny. " – mówi Barbara Górska, rzecznik TP.

Z zapowiedzi przedstawicieli TP S.A. wynika, że w ramach usługi monitorowane będą przede wszystkim połączenia do sieci komórkowych, międzynarodowe oraz z numerami 0-700 - wydaje się więc, że system ów powinien ułatwić użytkownikom korzystającym z "wydzwanianego" dostępu do Internetu zabezpieczenie się przed tzw. dialerami.

W przypadku nadmiernego, nagłego wzrostu liczby i wartości połączeń (a co za tym idzie - wysokości najbliższego rachunku), konsultanci TP S.A. będą dzwonić do abonenta i informować, że rachunek telefoniczny może być znacząco wyższy od poprzedniego. W zależności od potrzeby, konsultanci będą się kontaktować z klientami co najmniej raz w miesiącu

System ten jest w tej chwili testowo uruchomiony w Sandomierzu. Jesienią tego roku ma zostać udostępniony wszystkim klientom TP S.A.

Więcej informacji:

http://www.telekomunikacja.pl