TP Internet coraz chudsze

Z końcem stycznia TP Internet sprzedała wszystkie udziały w agencji interaktywnej Becomo SA. W kwietniu rzeczy i prawa majątkowe, w szczególności autorskie prawa majątkowe, urządzenia informatyczne oraz urządzenia telekomunikacyjne. W spółce pozostały jeszcze Contact Center, centrum certyfikacji oraz udziały w dzienniku "Parkiet" i Wirtualnej Polsce. Jeszcze w trzecim kwartale TPI może być jednak uboższa o kolejny element - Contact Center.

Contact Center to największe biuro telemarketingowe w Polsce, wykonujące usługi dla klientów biznesowych, takich jak: Canal+, Alcatel, Warta, Bertelsmann Media, Telekomunikacja Polska, PTK Centertel, Nordea, Wirtualna Polska oraz American Restaurants (KFC i Pizza Hut). Potencjalnych nabywców Contact Center może skusić właśnie przejęcie kontaktów z tymi firmami.

W Centrum obsługi jest 490 stanowisk, co pozwala na odbiór około miliona połączeń na dobę. Według "Pulsu Biznesu" nabyciem Contact Center może być zainteresowana amerykańska firma telemarketingowa Sitel, której polskim oddziałem kieruje Yann Gontard, były szef TP Internet.