Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Styl.Media: 2 mln zł przychodu w ubiegłym roku

Spółka Styl.Media, wydawca serwisu Styl.fm, osiągnęła w pierwszym roku swojego działania 376 tys. zł zysku EBITDA przy przychodach ze sprzedaży na poziomie ponad 2 mln zł.

Serwis Styl.fm skierowanych jest do kobiet i traktuje o tematyce związanej z szeroko pojętym stylem życia, modą i urodą. Można w nim znaleźć m.in. internetowe katalogi fryzur, mody, manicure i makijaży.

W grudniu 2009 r. serwis przyciągną do siebie 690 tys. internautów, którzy wygenerowali 29 mln odsłon (za Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2009)

Większość przychodów wydawca Styl.fm osiąga na rynkach reklamy internetowej, płatnych abonamentów za korzystanie z usług internetowych oraz z działalności ecommerce.

- "Rok 2009 był pierwszym pełnym, trudnym i bardzo pracowitym rokiem w działalności spółki. Wprowadziliśmy wiele zmian związanych z funkcjonowaniem portalu, zmieniliśmy szatę graficzną, połączyliśmy niezależne do tej pory serwisy wchodzące w skład grupy. Zmiany te były wprowadzone po to, by dostosować portal Styl.fm do rosnących wymagań zarówno rynku jak i naszych użytkowników. Osiągnęliśmy także bardzo dobre wyniki finansowe. W 2010 roku planujemy dalszy szybki rozwój portalu i wyników finansowych spółki" - mówi Piotr Wąsowski, Członek Zarządu i współwłaściciel Styl.Media.

Styl.Media: 2 mln zł przychodu w ubiegłym roku

W ostatnich tygodniach uruchomione zostały nowe funkcjonalności w serwisu: Styler.fm, Butik, Sondy opinii i Pojedynki. Oprócz funkcji angażującej użytkowników, dodatki te stanowią również nowe niestandardowe możliwości reklamowe dla klientów serwisu.

Styler.fm to funkcjonalność umożliwiająca użytkownikom tworzenie zestawów ubrań i dodatków ze zdjęć dodanych do programu za pomocą specjalnej wersji uploadu.

Butik to miejsce gdzie użytkownicy sprzedają i wymieniają się ubraniami, kosmetykami oraz innymi akcesoriami użytkowymi a za pomocą sond opinii mogą uzyskać pomoc innych internautów np. w wyborze dodatków pasujących do konkretnej kreacji.

Pojedynki polegają na możliwości porównywania i oceny umiejętności stylizacyjnych czy makijażowych pomiędzy użytkownikami.

W najbliższym czasie spółka Styl.Media planuje dalsze poszerzanie oferty nowych funkcjonalności oraz wdrożenie usług e-commerce dla klientów współpracujących z serwisem. Dzięki temu wydawca liczy na poszerzenie portfolio nowych klientów serwisu Styl.fm.