Standard NetWatch

Murdoch sprzedaje MySpace... Twórca Facebooka boi się o swoje życie... Coraz mniej osób wysyła e-maile... YouTube: król strumienia danych w smartfonach... Groupon: Gorszące reklamy czy skuteczna kampania... Nokia zastanawia się nad przeniesieniem do USA...

SOCIAL MEDIA

Murdoch sprzedaje MySpace

Szef największego na świecie imperium medialnego News Corp., Australijczyk Rupert Murdoch, zdecydował się w końcu sprzedać przynoszący straty portal społecznościowy MySpace.

Twórca Facebooka boi się o swoje życie

31-letni Pradeep Manukonda od kilku miesięcy śledzi Marka Zuckerberga. Przesyła mu również maile, kwiaty i listy. Psychofan otrzymał już zakaz zbliżania się do szefa Facebooka, jego siostry Randi i dziewczyny Priscilli Chan.

INTERNET

Coraz mniej osób wysyła e-maile

Jak donosi comScore, w 2010 roku aż 59 proc. dzieci w wieku 12-17 lat zaprzestało korzystania z e-maili. Na ich miejsce weszły serwisy społecznościowe. Poczta elektroniczna powoli traci też popularność w innych grupach wiekowych.

YouTube: król strumienia danych w smartfonach

Według analiz amerykańskiego Allot Communications, sam YouTube odpowiada za 17 proc. danych przesyłanych w sieciach komórkowych. Jak szacuje firma, wideo stanowi 37 proc. ruchu w sieciach mobilnych, na drugim miejscu znajduje się wymiana plików (30 proc).

REKLAMA

Groupon: Gorszące reklamy czy skuteczna kampania?

Super Bowl to zawsze święto kibiców i amerykańskich marketerów. Po tegorocznym finale amerykańskiego futbolu, szczególnie dużo mówi się o spotach Groupona. Ciekawe czy kontrowersyjne reklamy okażą się sukcesem?

FIRMY IT

Nokia zastanawia się nad przeniesieniem do USA

Prezes Nokii, Stephen Elop, rozważa przeniesienie firmy do amerykańskiej Doliny Krzemowej. Dzięki temu, firma miałaby łatwiejszy dostęp do wykwalifikowanej kadry inżynierów.