Standard NetWatch

Zakupy w sieci nie zawsze są tanie... Netia.pl chaotyczna i nieprzemyślana... Zwolennicy WikiLeaks atakują w internecie... Netmedia skupia się na turystyce... Polskie firmy inwestują w ukraiński internet... Twórca Facebooka chce rozdać swój majątek... Namierzanie klientów na wirtualnej mapie...

E-COMMERCE

Internet: Zakupy w sieci nie zawsze są tanie

Zakupy w sieci są coraz mniej atrakcyjne cenowo. Niektóre produkty taniej niż w internecie kupimy w elektromarketach, które zmniejszają swoje marże.

Netmedia skupia się na turystyce

Netmedia chcą wejść mocniej w najważniejszą dla siebie branżę. Planują przejęcia w Polsce i za granicą, zaś trzy spółki portfelowe mogą wejść na parkiet.

INTERNET

Zwolennicy WikiLeaks atakują w internecie

Zwolennicy Juliana Assange’a wypowiadają światową wojnę informatyczną organizacjom, które ich zdaniem starają się ograniczyć działalność portalu WikiLeaks.

Polskie firmy inwestują w ukraiński internet

Supernova Fund szykuje inwestycje w kolejne ukraińskie spółki internetowe. Jego tropem mogą pójść także Agora, Ringier Axel Springer Polska czy Murator. Polskie firmy inwestują nad Dnieprem, bo wydatki na reklamę internetową mają tam rosnąć w tempie 50 proc. rocznie.

Twórca Facebooka chce rozdać swój majątek

Założyciel Facebooka, Mark Zuckerberg dołączył do grona miliarderów, którzy zamierzają rozdać większość swego majątku.

Netia.pl chaotyczna i nieprzemyślana

Podczas gdy telewizyjna reklama z DJ'em Kotem w roli głównej podbija serca internautów, tak nowa strona Netii nie zachwyca. Zdaniem ekspertów serwis utrudnia użytkownikom szybkie "przeskanowanie " oferty, widać w nim wiele niekonsekwencji.

SOCIAL MEDIA

Namierzanie klientów na wirtualnej mapie

Nowe funkcje serwisów społecznościowych otwierają niespotykane dotychczas możliwości wchodzenia w interakcję z konsumentami. Usługi takie jak Places, albo serwisy typu Foursquare, mają już wśród marketerów grono zagorzałych zwolenników. Jednak nie wszyscy eksperci z branży internetowej uważają, że serwisy społecznościowe staną się z czasem dominującym kanałem sprzedaży produktów.