Standard NetWatch
-
- Artur Małek,
- 27.09.2010, godz. 10:45
Ehandel rośnie, ale tnie koszty ... konkurent Chatroulette coraz popularniejszy na Facebooku ... koniec kryzysu w reklamie. Wydatki i ceny idą w górę ... AngelGate: ciąg dalszy ... Japoński deweloper inwestuje w amerykański rynek.
E-COMMERCE
Ehandel rośnie, ale tnie koszty (PB)
Firmy z branży e-commerce w 2009 r. musiały wprowadzić oszczędności. W przyszłość jednak patrzą optymistycznie.
SOCIAL MEDIA
Konkurent Chatroulette coraz popularniejszy na Facebooku (Insidefacebook.com)
People Roulette jest jedną z najszybciej zyskujących na popularności aplikacji na Facebooku.
DISPLAY/SEM
Koniec kryzysu w reklamie. Wydatki i ceny idą w górę (Gazeta Prawna)
NAJNOWSZE PROGNOZY domów mediowych mówią o przyspieszeniu wzrostu wydatków reklamodawców w mediach. Najwięcej na poprawie koniunktury zyska internet.
INWESTYCJE
AngelGate: ciąg dalszy (Techcrunch.com)
Michael Arrington ciągnie temat najgłośniejszej w tym roku afery z aniołami biznesu w tle.
Japoński deweloper inwestuje w amerykański rynek (Paidcontent)
Zlokalizowana w Japonii firma z branży social games - DeNA - zainwestowała już w cztery firmy z USA. Z czego dwie w okresie ostatnich dwóch tygodni.