Spotlery na telefonach widzów VIVA TV
- Artur Małek,
- 15.10.2008, godz. 13:12
MTV Networks Polska podpisała umowę z agencją marketingu mobilnego Telecom Media, na mocy której emitowane będą graficzne reklamy komórkowe wszystkim widzom stacji VIVA TV biorącym udział w smsowych grach i zabawach.
Sprzedażą nowego nośnika reklamowego zajmie się zarówno At Media - Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych reprezentujący MTV Networks Polska w zakresie reklamy TV i internetowej, jak i agencja Telecom Media w ramach sieci reklamy mobilnej Spotler MoNet.
Czym tak naprawdę jest przeznaczony na telefony komórkowe spotler? - "Spotler to banner lecz nie do końca ma taką postać jak te w internecie" - tłumaczy Kamila Kuczyńska, Marketing Manager Telecom Media. - "Podstawowa różnica polega na tym, że bannery internetowe pojawiają się na podstronach z treściami redakcyjnymi, Spotler zaś pojawia się zawsze jako całoekranowa reklama w momencie gdy użytkownik komórki czeka na pobranie obiektu multimedialnego (np. tapety czy dzwonka), który zamówił od naszej firmy jako dostawcy kontentu multimedialnego" - mówi Kamila Kuczyńska.
MTV Networks Polska szczególnie dużego potencjału tej formy reklamy upatruje w tzw. Projektach 360, czyli projektach reklamowych realizowanych dla klientów firmy z wykorzystaniem wszystkich typów mediów z jej portfolio.