Sotrender udzieli wskazówek jak opanować social media
-
- Konrad Budek,
- 16.08.2012, godz. 15:39
SmartNet Research & Solutions, agencja udostępniająca narzędzie do monitorowania efektywności działań w social media (przede wszystkim na Facebooku) poszerzyła funkcjonalności swojego produktu o wskazówki. Na podstawie wskaźników i danych, których dostarcza Sotrender użytkownik raz na tydzień otrzyma darmową poradę w jaki sposób może poprawić swoją obecność na Facebooku. Wskazówki będą dostępne także w wersji Lite, przeznaczonej dla małych firm i osób prywatnych budujących zasięg.
Polecamy:
Zobacz także:

Wskazówki są dostępne dla dowolnej śledzonej strony. Zespół Sotrender podpowiada, że można w ten sposób wyszukać słabe punkty u konkurencji.
W planach są wskazówki dotyczące innych kanałów komunikacji w social media oraz optymalizacji stron WWW. W oparciu o te same wskaźniki Sotrender oferuje także procentowe wskaźniki optymalizacji profilu.

Wprowadzony Sotrender Lite jest skierowany do mniejszych firm i osób prywatnych, które chcą zwiększyć zasięg na

Zdaniem dra Dominika Batorskiego, członka zarządu Sotrendera, wskazówki pozwalają łatwiej przekuć dane dostarczane przez w wiedzę, która pozwoli wprowadzić pożądane zmiany do swojego profilu.
Sotrender to narzędzie analityczne dla marketingu w social media. Obecnie wykorzystują go domy mediowe, agencje reklamowe i korporacje w 15 krajach. Firma SmartNet Research & Solutions oferująca to narzędzie ma biura w Londynie i Warszawie.