Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Rynek WLAN osiągnie 2,1 mld w 2004 r.

Sprzedaż korporacyjnych rozwiązań WLAN wzrośnie w tym roku o 75 proc. - przewiduje firma analityczna Dell'Oro Group. W następnych latach, aż do 2008 r. segment ten będzie rósł rocznie o 47 proc., dzięki rosnącemu zaufaniu przedsiębiorstw do bezprzewodowego dostępu do sieci.

Jak podaje Dell'Oro Group, w tym roku cały rynek korporacyjnego sprzętu WLAN osiągnie 2,1 mld USD, co oznacza wzrost o 20 proc. w ujęciu rocznym. Jak informowaliśmy wcześniej, według Synergy Research Group, sprzedaż sprzętu WLAN na całym świecie wyniosła w pierwszym kwartale 2004 roku 659,4 mln USD (wzrost o 33 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2003 roku i o 8 proc. w porównaniu z poprzednim I kw.). Z danych SRG wynika, że korporacje wydały na WLAN w I kw. 2004 - 258,3 mln USD, co oznacza wzrost o 45 proc. w ujęciu rocznym. W całym 2003 r. producenci sprzedali urządzenia WLAN za 2,5 mld USD, o 40 proc. więcej niż rok wcześniej.