Rusza SEMPO Poland
- Artur Małek,
- 29.04.2010, godz. 15:08
Podczas konferencji SEM Standard 2010 zawiązała się polska grupa robocza SEMPO.
27 maja br. podczas konferencji "SEM Standard 2010" zainaugurowano powstanie polskiej grupy roboczej SEMPO (z ang. Search Engine Marketing Professional Organization). W jej skład wejdą zasiadający już w SEMPO Bluerank, Cube Group, They.pl oraz polski oddział wywodzącej się z Czech firmy Ataxo. Stworzenie grupy roboczej w SEMPO wymaga jednak co najmniej pięciu firm-założycieli. Piątym członkiem będzie należąca do Agory agencja SearchLab, która zanim znajdzie się w polskiej jednostce musi najpierw dołączyć do struktur SEMPO.
Polska komórka oficjalnie ma rozpocząć działalność w czerwcu br.
Nie jest tak, że to SEMPO wkracza do Polski by otworzyć nowy oddział - mówi Massimo Burgio, członek zarządu Global Committee SEMPO, który także uczestniczył w spotkaniu założycieli grupy roboczej. - Kierunki rozwoju dla naszej organizacji wyznaczają sami członkowie i to właśnie członkowie z Polski wyszli z inicjatywą stworzenia nowej grupy roboczej.
Wywiad z Massimo Burgio
Dodane zostały wypowiedzi Patrycji Kunkel, brand managera w SearchLab.