Rusza EasyAd, samoobsługowa reklama od NK.pl
-
- Konrad Budek,
- 11.05.2012, godz. 13:09
Samoobsługowy produkt reklamowy kierowany jest zarówno do małych i średnich przedsiębiorstw jak i domów mediowych. Umożliwia targetowanie geograficzne i demograficzne reklam, w planach jest także wprowadzenie kryterium behawioralnego.
Polecamy:
Mimo łatwości i niskich kosztów kampanii z EasyAd w tej chwili produktem zainteresowane są głównie domy mediowe i agencje interaktywne. Portal NK.pl planuje działania by zachęcić drobnych przedsiębiorców do korzystania z tych reklam.
Nad EasyAd portal NK.pl pracuje od zeszłego roku. Pierwsze testy przeprowadzone wraz z partnerami, głównie z sieci afiliacyjnych, którzy byli w stanie całościowo i wszechstronnie ocenić system. Testy trwały do maja 2012 roku i obecnie uruchomiona jest wersja beta. Na podstawie testu ustalono także plan rozwoju produktu na najbliższe miesiące. W pierwszej fazie testu nie brały udziału firmy z sektora MŚP.
Dzięki testom =wyeliminowano rozmaite błędy zarówno w interfejsie aplikacji jak i usability oraz funkcjonalnościach systemu.
Partnerem technologicznym rozwiązania jest NetSprint, którego technologia nsContext była bazą do powstania EasyAd.