Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Reklamy wideo tolerowane przez 21 sekund

Firma specjalizująca się w internetowych reklamach wideo zbadała gotowość internautów do oglądania animowanych kreacji. Reklamy o 30 sekundowej długości były oglądane przez 21 sekund. Choć do końca nie jest jasne, czy wzrok internauty utkwił w migającej reklamie, czy też na artykule obok.

Klipmart przebadał około pół miliarda trzydziestosekundowych reklam wideo emitowanych na około 200 stronach WWW w pierwszej połowie bieżącego roku. Większość z ich umieszczona była w specjalnym bannerze na stronie, większość otwierała się automatycznie w momencie wejścia użytkownika na stronę.

Średnio internauci oczekiwali 21 sekund zanim opuścili stronę, zamknęli banner wciskając krzyżyk czy nacisnęli guzik stop. Na cierpliwość internautów mogą liczyć reklamy DVD - 22,51 sekund, muzyki - 22,12 i fimów - 21,45 sekund. Internautów ciekawią też reklamy dostawców internetu oraz urządzeń bezprzewodowych - poświęcają im 22,2 sekundy. Z niełaską spotykają się reklamy usług finansowych - 19,14 sekund.