Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Ranking wyszukiwarek w USA - małe spadki Google

Największą wyszukiwarką w USA jest Google z 58,4% udziałów w całkowitej liczbie operacji wyszukiwania, wynika z danych comScore za grudzień 2007. Na drugim miejscu znajduje się Yahoo, z udziałami wynoszącymi 22,9%. Jednak, w stosunku do listopada, Google miało o 0,2 pkt. proc mniej wyszukiwań. Z kolei Yahoo! zyskało 0,5 pkt proc. udziałów w całkowitej liczbie operacji wyszukiwania.

Google przez kilka ostatnich miesięcy zwiększało swój udział w rynku wyszukiwania, jednak grudzień był dla firmy gorszy, także według danych konkurencyjnej do comScore firmy badawczej - Nielsen/Netratings. Według Nielsen/Netratings Google miało w grudniu 56,3% udziału w rynku wyszukiwarek, o 1,4 pkt. proc. mniej niż w listopadzie, kiedy było to 57,7%.

Na trzecim miejscu rankingu comScore znalazła się wyszukiwarki Microsoftu, z 9,8% udziałem w rynku, takim samym jak w listopadzie 2007 r.

Czwarte miejsce przypadło witrynom należącym do koncernu Time Warner (m.in. AOL.com) z 4,6% udziałem, a piąte firmie - Ask Network, której wyszukiwarka obsłużyła 4,3% operacji wyszukiwania.

Jeśli chodzi o liczbę operacji wyszukiwania, to według comScore na serwisach Google (m.in. Google.com i YouTube.com) było ich w grudniu 7,2 miliarda, na witrynach Yahoo 2,4 miliarda, a na stronach należących do Microsoft - 963 mln. Dane pochodzą tylko od amerykańskich użytkowników sieci.

Więcej: comScore, Nielsen/Netratings (witryny w języku angielskim)