Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Prawie 3 mld zapytań w Google

Zamiast chwycić po encyklopedię czy wyjść do sklepu coraz częściej informacji poszukujemy za pośrednictwem internetowych mechanizmów wyszukiwania. Nic więc dziwnego, że dramatycznie wzrasta liczba zapytań w wyszukiwarkach.

Wciaż top wyszukiwarką pod względem liczby zapytań jest Google. W marcu w okienku Google wpisano 2,9 mld haseł. To o 41% więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku - wskazują wyniki badania Nielsen/NetRatings.

Pod względem tempa wzrostu wyszukiwace Yahoo! udało się przebić Google. Liczba zapytań w tym mechanizmie w marcu br. wzrosła o 47% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Dało to Yahoo! Search wynik 1,3 mld zapytań.

Trzecie miejsce przypadło MSN. Wzrost nie był tak imponujący - jedynie 9% w górę. Liczba zapytań w wyszukiwarce Microsoftu wyniosła 643,8 mln.

Jeżeli chodzi o udział w rynku, wciąż lwia część przypada Google, bo aż 49%. Yahoo! ma ponad dwukrotnie mniejsze udziały - 22%, a pozycja MSN w tym roku spadła (z 14% do 11% w miesiącu poprzednim).

Badanie przeprowadziła firma Nielsen/NetRatings.