Pracuj.pl i Beeatwork.pl łączą siły
-
- Artur Małek,
- 24.09.2009, godz. 10:39
Grupa Pracuj i spółka BeeOnline wprowadziły dla użytkowników wspólną ofertę w zakresie doradztwa i tworzenia filmów wizerunkowych.
Prezentacja firmy w postaci wideo ma budować wizerunek pracodawcy jako otwartego i przyjaznego. Ma też wpłynąć na obniżenie kosztów prowadzonych rekrutacji - twierdzą przedstawiciele Grupy Pracuj i BeeOnline.
- Na rynku brakowało do tej pory firmy specjalizującej się w obszarze korporacyjnych filmów wizerunkowych, która byłaby w stanie dotrzeć do szerokiej grupy pracodawców prowadzących świadome działania employer brandingowe - komentuje Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj.
Współpraca Grupy Pracuj (właściciel Pracuj.pl) i BeeOnline (właściciel Beeatwork.pl) ma charakter strategiczny - obie firmy mają wyłączność na sprzedaż wprowadzonych właśnie na rynek produktów.
Z oferty serwisu Beeatwork.pl skorzystały już m.in. firmy PricewaterhouseCoopers, K2 czy Leroy Merlin Polska.
Film korporacyjny może stać się częścią kompleksowego profilu firmowego, na który składa się zestaw informacji o firmie wraz z prezentacjami multimedialnymi, mapami dojazdu itd. W ramach nowej oferty istnieje możliwość zbudowania i zamieszczenia takiego profilu w serwisach Pracuj.pl i Beeatwork.pl.
Co odróżnia tę ofertę od innych dostępnych na rynku? - Współpracujemy z naszymi klientami od etapu analiz i projektowania działań wizerunkowych, poprzez przygotowanie narzędzi i realizację materiałów filmowych, po udostępnienie platformy komunikacji, gdzie klient będzie mógł się zaprezentować - odpowiada Natalia Chomicka, Senior Account Manager w Beeatwork.pl - Nie jesteśmy ekipą filmową, ale doradcami w kwestii budowania wizerunku pracodawcy.