Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Ponad 7 milionów odsłon w jeden dzień

Według wyników badania gemiusTraffic w niedzielę 8 stycznia 2006 stronę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odwiedziło 371 693 unikalnych użytkowników, którzy dokonali łącznie 7 361 214 odsłon.

To już drugi Finał, podczas którego natężenie ruchu na witrynie internetowej Fundacji monitoruje firma Gemius SA. Dzięki temu możliwe było porównanie wyników niedzielnej oglądalności serwisu z wynikami ubiegłorocznymi. Chociaż wynik zeszłorocznej oglądalności witryny był imponujący - ponad 6 milionów odsłon dokonanych przez 271 tys. unikalnych użytkowników - podczas tegorocznej akcji witryna zanotowała ponad milion odsłon więcej niż w roku ubiegłym i ponad sto tysięcy liczniejsze grono użytkowników.

Jak pokazują wyniki badania gemiusTraffic, przeciętnie na prześledzenie tego co dzieje się na witrynie każdy odwiedzający ją internauta poświęcił 12 minut i 2 sekundy.

Internauci najchętniej zaglądali do sekcji serwisu poświęconej aukcjom internetowym. Według wyników badania gemiusTraffic, przebieg licytacji śledziło w ciągu dnia 281 774 unikalnych użytkowników.

Jerzy Owsiak, pomysłodawca całej akcji, nie kryjąc zadowolenia podsumowuje to, co w niedzielę 8 stycznia 2006 roku działo się na witrynie internetowej Fundacji: - Internet to potężne narzędzie umożliwiające nam docieranie z naszą misją do tysięcy odbiorców, przekazywanie informacji oraz wzajemną komunikację. Gdyby nie nasza witryna internetowa nie było by możliwe przeprowadzenie w tak wielkiej skali naszych aukcji, które również w tym roku przyczyniły się do ratowania ludzkiego życia. Jestem pewien, że w przyszłości internet przyniesie nowe rozwiązania, a my będziemy mogli wykorzystać je w najlepszy z możliwych sposobów.

Coroczne Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w coraz większym stopniu interesują użytkowników na świecie. W dniu 14 Finału Wielkiej Orkiestry na witrynie Fundacji 3,58% wszystkich odwiedzających stronę stanowili użytkownicy, którzy łączyli się z siecią spoza terytorium kraju. Wśród omawianych wizyt przeważały te dokonane z Państw europejskich z wyłączeniem Polski (prawie 70%). Wizyty dokonane przez mieszkańców Stanów Zjednoczonych Ameryki stanowiły ponad 20% ogólnej liczby zagranicznych odwiedzin na stronie. Nie zabrakło też użytkowników z tak egzotycznych miejsc jak: Oman, Chile czy Wyspy Kokosowe.