Polacy na Comdeksie

Poza dziennikarzami przybyłymi z Polski na Comdex, na targach można spotkać rodzimą firmę AdRem, która prezentuje swoje produkty w pawilonie partnerów Microsoftu.

AdRem jest wieloletnim partnerem Microsoftu, a w ramach wspólnego pawilonu na Comdexie występuje jako dostawca oprogramowania serwerowego. Flagowym produktem AdRem jest aplikacja NetCrunch, służąca do monitorowania ruchu w sieci Internet. Stoisko polskiej firmy nie imponuje ilością zajmowanej powierzchni wystawowej, jednak taka jest formuła prezentacji firm zgromadzonych w pawilonie Microsoftu.

Porozmawiałem chwilę z rodakami i oto co sądzą oni o targach (odpowiada Anna Branica – PR Manager AdRem).

- Jak oceniacie tegoroczne targi?

(AB) Na razie bardzo pozytywnie. Zainteresowanie naszymi produktami jest duże. Na pewno pomaga obecność w pawilonie Microsoftu, który przyciąga zwiedzających.

- NetCrunch – Wasz program do monitorowania sieci, nie jest zbyt wdzięcznym obiektem do prezentacji na targach. Czy macie jakieś wypracowane sposoby na przyciągnięcie klientów?

(AB) Rozdajemy mnóstwo wersji testowych na płytach CD, bo jest to najlepszy sposób promocji tego typu produktów. Poza tym, jeszcze przed targami prezentowaliśmy nasze produkty dla firm w kilku większych miastach w USA. Bezpośrednie prezentacje również są bardzo skuteczne.