Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Plej.gazeta.pl: nowy i lepszy serwis wideo Agory

W miejsce istniejącego od 2007 serwisu wideo.gazeta.pl uruchomiono nowy projekt - Plej.Gazeta.pl, w którym prezentowane są materiały audiowizualne produkcji Agory oraz pozyskiwane od zewnętrznych partnerów. Dla reklamodawców przygotowano nowy player poszerzający możliwości reklamy wideo.

Pod adresemhttp://plej.gazeta.pl dostępny jest nowy serwis Agory za pośrednictwem którego oglądać można wszystkie materiały audiowizualne Spółki oraz jej partnerów. Zastąpił on serwis Wideo.Gazeta.pl, który uruchomiony został przez Agorę w 2007 r.

Plej.Gazeta.pl oferuje kanały tematyczne wideo poświęcone m. in. informacjom z kraju i ze świata (Gazeta24.tv), grom (Gamecorner.tv), rozrywce (Plotek.tv) oraz motoryzacji (Motopl.tv). Użytkownicy znajdą też linki do serwisów partnerskich Agory, m.in. Ekstraklasa.tv z treściami ze spotkań piłkarskiej Ekstraklasy i WideoJak.pl z poradami wideo poświęconymi m.in. modzie i urodzie.

Wraz z serwisem poszerzono ofertę reklamową. Nowy player wideo obsługuje takie formy reklamowe jak: wielkoformatowe prerolle (emisja przed właściwym filmem wideo) i postrolle (emisja po materiale), a także overlayery, czyli elementy reklamowe emitowane kontekstowo w trakcie odtwarzania filmu wideo (ich emisja ma określony czas, można je również samodzielnie wyłączyć). Możliwe jest także zaprojektowanie wyglądu sponsorowanego playera oraz eksponowanie logotypów sponsorskich. Player obsługuje również strumieniowanie w technologii Adobe Flash, która umożliwia wykorzystanie wszystkich nowych form reklamowych.

Plej.gazeta.pl: nowy i lepszy serwis wideo Agory

Pierwszym partnerem serwisu - sponsorującym jego start i wykorzystującym nowe narzędzia reklamowe - jest Era GSM.

Źródło: Agora