Piotr Welc, Piotr Kowalczyk, Onet.pl: Konwergencja mediów jest nieuchronna
- Anna Meller,
- 29.12.2006, godz. 12:45
Internet w 2006 roku zyskał nowe, multimedialne oblicze. Media zaczynają się integrować - mówi Piotr Welc, dyrektor działu komunikacji marketingowej Onet.pl. Podobny trend obserwujemy na rynku reklamy - dodaje Piotr Kolwalczyk, z-ca dyrektora ds. produktu reklamowego, członek zarządu IAB Polska - Charakterystyczne staja się zintegrowane kampanie reklamowe obejmujące telewizję i internet.
Piotr Welc, dyrektor działu komunikacji marketingowej:
To był bardzo dobry rok dla branży. Internet zyskał nowy wymiar: multimedialność. Możliwości, jakie daje to medium sprawiło, że nie tylko korzystamy z sieci, ale staliśmy się jej współtwórcami. W sieci czytamy prasę, słuchamy muzyki, oglądamy filmy, a jednocześnie sami publikujemy swoje blogi, zdjęcia, muzykę, materiały wideo, komentujemy wydarzenia na internetowych forach itd.
Piotr Welc, dyrektor działu komunikacji marketingowej
Piotr Kowalczyk, z-ca dyrektora ds. produktu reklamowego, członek zarządu IAB Polska:
Piotr Kowalczyk, Onet.pl
Natomiast na rynku portali, w kontekście reklamowym, w przyszłym roku nie spodziewałbym się żadnych rewolucyjnych zmian.
Zobacz też:
Gwidon Humeniuk, Ad.net: Koniec wzrostu wydatków na portale
Jacek Murawski, WP.pl: Tradycyjni ruszą w internet
Tomasz Józefacki, Gazeta.pl: Internet przyciąga nowych inwestorów
Michał Brański, o2.pl: Zacięta walka w e-branży
Piotr Ejdys, Gemius SA: 50% wzrost budżetów reklamowych w 2007
Arjan Bakker, Allegro.pl: Biznes internetowy w rękach użytkowników